dinsdag 19 maart 2013

Even onderzoek-vrij


Goedemorgen! Zonet te horen gekregen dat het vandaag rustdag is. Momenteel staan er geen onderzoeken op de planning. Ze zijn deze morgen eventjes bloed komen prikken en heb weer te horen gekregen hoe speciaal ik ben.

Verpleegsters tegen iemand in opleiding die in de dag meehelpt. "Als je haar suiker geprikt hebt moet je op haar schema kijken. Aan de hand van de suikerwaarde moet je haar baxter aanpassen. Let maar goed op want dat is speciaal."

Nu wachten tot de dokter op bezoek komt :-)


Update
Dokter is net geweest en straks komen ze nog eens terug. Wat heeft ze gezegd :

- Op de hersenscan is er niets te zien dus een erfelijkheidskwestie is zo goed als van de baan. De kans bestaat nog maar is heel klein.
- Het is NIET uitgezaaid naar andere organen en ook niet naar mijn longen.
- Er zit één gezwel op de pancreas ter grote van een knikker (1,5cm) .
- Er zitten tussen de 10 à 20 gezwellen op mijn lever. Ze heeft ze nog niet allemaal geteld en wilt nog geen exact getal zeggen voor ze zeker zeker zijn.

Morgen tussen 11u en 12u krijg ik weer een biopsie van de lever van de beste arts. Ze gaan me heel goed begeleiden en helpen.

Dus kopje omhoog en nog wat afwachten!


Update
Nog goed nieuws ! Ze hebben al een resultaat ontvangen van de biopsie. De gezwellen op mijn lever groeien/zetten uit op een zeer traag tempo. Ze staan momenteel op 3%. Dus dat is goed nieuws want het kon evengoed 90% zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten