maandag 25 maart 2013

Nucleaire scan


Wat hebben we deze nacht goed kunnen slapen. Lekker op het gemakje en zo ontspannen... NOT !!!

Om 00u05 stonden ze eindelijk aan mijn bed met een antwoord. Hij zei vlakaf: "Die baxter blijft lopen want ik wil dat niet wagen. De kans is veel te groot dat jij binnen de 2u wegvalt en dan staan we verder van kant."

Dus Steven, DANK U ! Vanaf dat moment kon ik echt rustig gaan slapen en ging het ziekelijke gevoel in mijn buik weg. Om 8u20 komen ze me halen voor mijn scan. Ben eens benieuwd wat ze daar gaan zeggen over mijn baxter. Momenteel heb ik zelf een kort lontje dus ze zijn gewaarschuwd.


Update
Zo meteen krijgen jullie een update van de scan maar ik ga nu even liggen. Mijn suiker is 450 en veeeeel te hoog en dat voel ik.

Update
Mijn suiker was dus hoog door de verpleging op de scan afdeling. Ze wilden me eerste gewoon afkoppelen en ik zei dat dat niet zomaar ging. Dan hebben ze gebeld naar de afdeling waar ik lig en zijn ze naar beneden gekomen. Daar hebben ze moeten roeien met de riemen die ze hebben. Hij heeft de pomp er tussenuit gehaald en de baxter zo goed mogelijk laten doorlopen.

VOOR de scan was mijn suiker 363. Na de scan, een halfuur later, "oow, uw baxter is op" en ik zeg nog dat dat niet mag. Dus ze kwamen me meteen halen en ik moest een fanta leegdrinken. Omdat ze dat zegden deed ik dat ook want voelde me helemaal niet goed. Met als resultaat dat ik op mijn kamer in de 450 suiker had.

Momenteel gaat het al wat beter. Maar ik was zo ziek als een hond en had verschrikkelijke hoofdpijn. Die scan had geen minuut langer moeten duren en dat heb ik ze ook gezegd. Alles doet pijn van op die tafel te liggen.

Ik was blij dat ze me om 8u20 kwamen halen en dat de scan om 8u40 doorging. Dan was ik er snel vanaf. Vergeet het maar. Ik was pas tegen 12u terug op de kamer en zo ziek als een hond.


Update
Vanavond laat is het GROTE bespreking. Dan gaan ze alles overlopen met de grote mannen en morgen in de namiddag komen ze alles met ons bespreken. Dan gaan ze ook beginnen met de medicatie.

Momenteel gaat het al wat beter met de misselijkheid. De pilletjes beginnen te werken. Sevens proberen om iets te eten want mijn suiker was weer gezakt naar 68.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten