donderdag 28 maart 2013

Katheter complicaties


Momenteel ben ik eerlijk gezegd een wrak. Ik heb heel slecht geslapen omdat ik meer klachten krijg van mijn halskatheter. Als ik ga liggen krijg ik een verschrikkelijke krop in mijn keel en moet ik erna even puffen om terug lucht te krijgen en de pijn te laten weggaan. Deze nacht kreeg ik het nog makkelijker als anders. Ook begonnen mijn oren plots pijn te doen. Ik kreeg echt een druk in mijn oor en als je onderaan je lel duwt doet het ook verschrikkelijk pijn.

De verpleging ging het al even tegen de dokter zeggen en ik moet het straks ook even vermelden. Dan gaan ze hoogstwaarschijnlijk een foto maken om te kijken hoe de katheter precies zit. Dus duimpjes omhoog dat hij niet WEER opnieuw geplaatst moet worden. Al heb ik nu wel veel minder schrik hiervoor. Maar het blijft pijnlijk.


Update
Pijnstiller loopt. Dokter gaat nu langs bij de prof om te informeren. Ze gaan ook weer bloed prikken om te controleren op ontstekingen. Temp was 37,7. Dus eventjes afwachten.

Momenteel zwaar aan het afzien en aan het aftellen tot het 17u is. Dan krijg ik een nieuwe dosis pijnstilling! 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten