maandag 18 maart 2013

Scans, scans, scans


Goedemorgen iedereen, gisterenavond te horen gekregen dat er voor vandaag rond 16u30 - 17u een ct-scan op de agenda staat. Deze morgen heb ik nog een ontbijtje gekregen maar vanaf straks moet ik nuchter zijn. Ben eens benieuwd wat de dokter me straks te vertellen heeft.

Update 
De dokters waren er zonet met 3. Ze zijn nog veel van plan met me maar willen ook zo snel mogelijk een oplossing zoeken. Waarschijnlijk gaan ze nog een aparte biopsie van mijn lever nemen. Ze vermoeden ook dat de gezwellen er al langer zitten en pas sinds kort "actief" zijn geworden. Ze vinden het precies vreemd dat ik niet eerder klachten heb gehad. En nu ook geen last heb.

Een fijne mededeling van de dokter : "mevrouw, er gaan deze week veel dokters aan u bedje staan omdat u toch een speciaal geval bent." Later heb ik te horen gekregen dat mijn aandoening slechts 1 op de 2 miljoen mensen voorkomt. 


Update
Ik mag de bekertjes op mijn kamer opdrinken. Dat scheelt al wel. Ik moet 3 bekers opdrinken en heb 20 min per beker. Daarna scan tijd !

Ondertussen zijn we terug van de scan en nu moeten we eventjes wachten of we al terug iets mogen eten. 

Update
Net terug van mijn hersenscan. Amaai wat een lawaai maakt da seg ! Ik ben ondertussen 8,5 uur nuchter geweest met als resultaat dat mijn suiker maar 51 is. Onder de 50 is het paniek dus nu staat mijn baxter eventjes hoger.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten