woensdag 27 maart 2013

De eerste chemo medicatie is een feit


Goedemorgen iedereen,

Ondertussen zijn we bijna in de helft van week 3. Hopelijk weten we vandaag iets meer en starten ze met de medicatie. Eventjes de dokter afwachten.

Deze morgen was mijn suiker 124 VOOR dat ik gegeten had. En daar schrok ik wel van. Meestal zit ik in de ochtend rond de 90. En ik heb niet speciaal iets gedronken zoals cola ofzo deze nacht.

Het bloed trekken deze morgen was ook weer een show op zich. Komt de verpleegster en zegt ze we gaan bloed moeten nemen. Ik vertel haar eerlijk waar ze het beste kan prikken en hoe moeilijk het gaat zijn. Ze zegt zelf na een tijdje dan zullen we het wel ineens via je katheter doen. Dus ze gaat iemand halen en ze beginnen eraan. En als puntje bij paaltje komt geen druppel bloed te zien. En maar proberen en proberen en proberen en ... Ik zeg probeer algauw in mijn arm te prikken. OK ze prikt en zit er meteen in maar er kwam amper iets uit. Ze ging doorgeven aan de dokter enkel te prikken als het echt nodig was omdat het zo moeilijk is. Speciaal gevalleke hé ;-)


Update
Om half 2 hebben we ons eerste pilletje gekregen ! Dus we zijn van start gegaan. Momenteel voel ik me nog niet misselijk of dergelijke en hopelijk blijft het zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten