donderdag 21 maart 2013

Eerste suikerdaling


Ik heb zonet mijn suikerdaling voor de eerste keer zelf gevoeld. Misschien is mijn lichaam slimmer aan het worden. Leuk was het wel niet. Ik was me aan het verfrissen in de badkamer en werd plots heel misselijk en benauwd. Verschrikkelijk beginnen zweten en een beetje den daver. Mijn suiker was van 120 naar 61 gegaan met dan ook nog mijn ontbijt ertussen dus was niet goed.

Ergens was het heeeeeeeel goed dat mijn lichaam iets liet weten want normaal kwamen ze pas binnen anderhalfuur prikken. En dan was ik misschien al "weg" geweest. Dus flink lichaam!


Update
De dokter is al langs geweest maar het internet doet hier soms voos. Ze wist me nog niets meer te vertellen. Ik snap natuurlijk ook wel dat die testen van die biopsie niet op een dag kunnen gebeuren. Dus maandag weet ik meer.

Maandag gaan ze ook starten met de chemo medicatie. Hopelijk slaan de pilletjes goed aan en kan die baxter weg. Ze gaan die dag ook die speciale scan maken met die "markers". Hier worden dan alle gezwellen aangeduid en krijgen ze een nog beter beeld van de situatie.

Momenteel kan ik dus 4 dagen bekomen en uitrusten.


Update
We verhuizen naar een privĂ© kamer ! Vanaf nu lig ik op kamer 2. Helemaal alleen op de kamer met een badkamer MET douche ! Eigenlijk ook een schoon uitzicht. Ik zie los op den ingang van het ziekenhuis. Het is hier echt wel groot ! En ik merk nu al dat er veel minder lawaai op de gang is. 

Update
Suiker is 133. Zal door die chocomousse komen :-) Voor de eerste keer vandaag staat de pomp terug op 30. Omdat ze wat later waren komt ze zo meteen om 8u terug prikken. Hopelijk zakt hij niet te hevig.

Update
Ze zijn net een spuit in mijn buik komen zetten. De prik valt mee maar nu is het AUW ! Dat voel ik wel. Het is een spuitje voor na de biopsie. Voor het lange stil liggen en zitten en om de aderen te versterken. Misschien morgenavond nog eentje. *zucht*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten