vrijdag 29 maart 2013

Pijn, pijn, pijn en afzien


Morge (jaja de goede laat ik nu eventjes weg),

Ik ben de nacht doorgekomen. Maar dat was meer aftellen naar de volgende pijnstiller. Op een gegeven moment scheelde het niet veel of ik was in tranen uit gebarsten van de zeer. Mijn klieren zijn opgezwollen en doen verschrikkelijk veel pijn. Gewoon slikken is al pijnlijk. De druk op mijn oren bezorgt me buiten de pijn nog eens hoofdpijn. Na de pijnstilling zei de verpleging "voila leg je maar goed en slaapwel". Goedleggen? Jaja, ik zal nog wel een kwartier blijven rechtzetten en dan kruipen tot ik goed lig.

Momenteel voel ik de pijnstilling nog en heb ik nog niet zoveel last. Maar alles is super vermoeiend. Net een beetje willen verfrissen en moest gaan zitten. Ze gaan daarom straks de dokter al sturen want het weekend staat weer voor de deur.

Hopelijk voel ik straks al een verschil van de antibiotica kuur en anders PIJNSTILLER ! Dan gaan we er maar op een andere manier door.


Update
#&@!§ !!!! Eventjes zwaar vloeken. Ze hebben net mijn katheter verzorgt en doeme da deed zeer. En helemaal niet aan de wondjes maar onder de katheter. Dat moet ik sevens zeker tegen de dokter zeggen.

Update
Klein "feestje" momenteel. De dokter is net geweest en gaat nu naar de prof om te bespreken of de katheter opnieuw geplaatst moet worden aan de andere kant. Dus op naar nummer 3 waarschijnlijk. 

Update
Net "mishandeld" geweest door die van de neurologie. Ze spraken al van een ruggeprik om hersenvliesontsteking uit te sluiten maar ze kunnen op hun kop gaan staan ! Ze gaan nu eerst die katheter onderzoeken en als het daar niet zit mogen ze verder zoeken.

Update
Om 15u komen ze me halen om een echo te maken van mijn linkerarm. Omdat deze veel dikker (opgezwollen) is dan mijn andere denken ze dat er misschien een trombose zit. Pff afwachten.

Update
Net terug van de echo. Er zit een knobbeltje in mijn hand die zo een pijn blijft doen van mijn baxter. Nog meer goed nieuws is dat ze mijn katheter opnieuw gaan plaatsen. Wanneer weet ik ook niet dus afwachten in "spanning".

Update
Net bloed geprikt dus zo meteen komen ze me halen. Straks lig ik plat in bed en kan ik niets laten weten. Maar het komt goed ! Beter nu even afzien dan heel de tijd afzien en niet kunnen bewegen.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten