zondag 24 maart 2013

Thnx Alex !


Ik heb ietsjes beter geslapen. Nu was het best vervelend dat ze om de 2u je komen wakker maken om je suiker te controleren. Verder hadden ze ook 3 keer mijn baxter (pomp) vergeten correct in te stellen en dan begint die verschrikkelijk te piepen. Dus ook dan elke keer wakker.

De pijn in mijn hals is minder. Ik voel dat ik al een beetje flexibeler ben dan de dag ervoor. Ik kon iets makkelijker gaan liggen en rechtstaan zonder teveel pijn. Maar dat gaat nu elke dag een beetje beter.

Ik denk toch dat ik me straks ook eventjes ga neerleggen zodat ik morgen 100% ben voor de scan. En hopelijk weten we morgen iets meer van de onderzoeken van de leverpunctie ! 


Update
Ineens een heel pak pleisters minder Die van mijn leverpunctie zijn weg en daar zitten 2 ietsiepitsie kleine korstjes. De pleister in mijne nek van mijn eerste katheter is ook weg maar daar zitten wel een paar wondjes. Maar het ziet er mooi uit, geen ontsteking ofzo.

Update
Nu ben ik heel boos op de verpleging !!! Alex Agnew heeft op StuBru een super plaat aan me opgedragen en nu heb ik dat volledig gemist omdat ze hier net waren.

Ik vind het wel super lief !!!!!! 


 Hier kan je het beluisteren, vanaf 1u11. Dit heeft me tranen bezorgt hoor ;-)

 Diablo Blvd - Black Heart Bleed


Update
Pff, dat gaat slecht slapen worden. Morgen om 8u45 krijg ik mijn scan. MAAR !!! dan mag ik de 6 UREN daarvoor geen glucose krijgen. Zoals iedereen ondertussen weet kan ik niet zonder. Ze zijn momenteel op zoek naar iets anders.

Vandaag zagen de wondjes van de vorige katheter er goed uit. En de nieuwe gelukkig ook :-)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten