zaterdag 16 maart 2013

Eerste nacht Leuven


Goedemorgen iedereen ! Het beste nieuws is dat de pijn in mijn buik van gisteren weg is. Kan terug normaal ademen zonder getrek en gekramp in mijn rechtse zij. Zo meteen wilden ze nog een pijnstiller geven maar ik ga eens vragen of het wel nodig is nu ik geen last meer heb.

Ik denk ook dat ik een record aantal kabeltjes aan me hangen heb, 2 baxters en dan nog die pijnstilling.

Mijn suiker was de hele nacht en deze morgen goed. Ze zijn wel om de 2u ipv om de 4u komen prikken. Dat was voor de zekerheid dat ze dit deden. Ik geloof dat ze dat vandaag ook nog gaan doen. Om 6u deze morgen zijn ze ook al bloed komen PRIKKEN. Want ze mogen het hier naar het schijnt niet doen via die katheters in mijn hals. 



Update
Dokter-assistente is net langs geweest. Nu doet mijn buik terug pijn. Ze heeft wat liggen voelen en duwen en dan voel ik het terug uiteraard. Ze gaan vandaag nog een foto laten maken om zeker te zijn dat er niets aan de hand is. Dat ze bvb het middenrif niet geraakt hebben.


Update
We zijn net terug van de foto van mijn buik. Dat was toch even afzien toen ze de tafel plat legden. Want dan pas voel ik het in mijn buik. Toen ik terug recht stond had ik praktisch geen last meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten