vrijdag 22 maart 2013

Eerste nacht alleen


GOEDEMORGEN IEDEREEN !!!!!!

Ik heb super geslapen deze nacht ! Ik kon zelfs meteen een plasje gaan doen en dat kon ervoor zeker niet binnen het uur door dat oude vrouwtje. Ze lieten haar echt lang op het toilet zitten en gingen dan haar wonde verzorgen. Dan kan ik er moeilijk voorbij wandelen. Dus ik zat er maar te wachten.

Zelfs de verpleging die me kwam wakker maken zei deze morgen "en? Super geslapen?"

Dit is echt een wereld van verschil. Rustig mijn bedje opgemaakt, gordijntjes open en de zon die zo leuk schijnt, de radio op voor de eerste keer. En nu wachten op mijn ontbijtje.


Update
Mijn baxter staat nog eens op 30. Ze komen om 12u terug prikken en hopelijk is mijn suiker niet te erg gezakt. Om 10u zat ik op 115. Duimpjes  

Update
Joy ! Ze gaan mijn halskatheter opnieuw steken. Ik heb daar vorige keer zo een schrik van gepakt dat ik nu echt zenuwen heb. De dokter stelde me wel gerust dat ze nu alle tijd gingen nemen en ik krijg sevens al iets voor de pijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten