dinsdag 26 maart 2013

Pluspuntje ontdekt


G'morge, GEEEEEEEEEEEEUUUW !

De verpleging van deze nacht had niets beter te doen dan elke keer een babbel te beginnen met me tijdens het prikken. Ik was dan doodop en wou zo snel mogelijk gaan slapen. Hopelijk is het vandaag rustdag en weten we vanavond meer.

Momenteel ben ik aan het wachten op mijn ochtendprik.


Update
Suiker is 111. De dokter is net eventjes geweest maar ze had Prof. Cutzen nog niet te pakken gekregen. In de namiddag komt ze opnieuw langs.

Update
Ik heb al een kleine update gekregen. Ze hebben gezien aan de hand van de scan dat de nucleaire inspuiting zich hecht aan de gezwellen op mijn lever. Dat is een heel positief punt! Want mochten de medicijnen niet aanslaan kunnen ze overstappen op radiotherapie.

Ze zijn momenteel nog aan het wachten op enkele kleuringen van de biopsie en dan gaan ze morgen beginnen met de juiste chemo medicatie. Dan gaat het nog enkele weken duren voor ze kunnen zien of mijn baxter weg kan of niet. Ze moeten zien of de medicatie helpt of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten