zaterdag 30 maart 2013

Katheter nr 3


Gisteren tijdens de ingreep kreeg ik een kleine verrassing. Ze gingen de katheter niet in mijn nek plaatsen maar aan mijn sleutelbeen. En zoals ik al eerder gehoord had doet dit veel meer pijn! Die verdoving was verschrikkelijk venijnig. En de druk tijdens die ingreep was om gek te worden. Natuurlijk deden de hechtingsdraadjes ook iets meer pijn. MAAAAAR momenteel heb ik er wel veel minder last van. Oké daar zitten ook veel spieren maar die kan je even op niet actief zetten.
Verder ben ik wel ongelooflijk stijf in mijn linkerarm en mijn nek. Maar dat komt door die trombose (klonter) dat er zit. Dat gaat nog enkele dagen duren voor dat gedaan is. Ze gaan ipv in de avond 2 spuitjes (bloedverdunners) te geven gaan ze het verspreiden over de dag.

Het enige vervelende momenteel is dat ik ziek aan het worden ben. Deze morgen een keel vol slijmen en volgens mij een oorontsteking. De verpleging ging het doorgeven. Maar ik zit nog altijd aan de antibiotica. Ik denk dat het nu even een paar kwade dagen gaan zijn.


Update
Pff... Wat een vermoeiende dag... Ik heb een paar keer kunnen bijslapen en dat deed wel deugd. Ik heb zonet een andere pijnstiller gekregen en dat sloeg even verkeerd uit. Plots heel misselijk, zweet brak me uit en heel erg benauwd. Nu is het al terug beter. Volgende keer gaan ze hem extra traag laten lopen. Komt waarschijnlijk omdat mijn lichaam al een heleboel moet verwerken en dit was even overuren

Zo meteen ga ik me opnieuw neerleggen want dat doet deugd voor die stijfheid in mijn arm, schouders, nek, ...  




Hier zie je duidelijk mijn allergische reactie op de pleisters 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten