zondag 31 maart 2013

Beetje ziekjes


Deze morgen was het een heus gevecht om die vervelende slijmen eruit te krijgen. Hoesten doet pijn dus ja. Ik heb iets beter geslapen en ben iets minder stijf maar heb nog wel pijn en ben een wrak.

Zo meteen na de 10 uren suikerprik leg ik mij opnieuw eventjes neer om wat bij te "slapen". De pijnstilling hebben ze net komen hangen dus het gaat elke keer wat beter met me en ik word er wat mobieler van. Hopelijk is het snel achter de rug met die stomme trombose.


Update
Mijn suiker is momenteel 135, nieuwe pijnstiller loopt, antibiotica hangt klaar en de spuitjes zijn ook al gezet. Mijn buik begint ondertussen een beetje blauw te zien Maar nu kan ik wel extra vroeg gaan slapen en dat gaat me deugd doen ! Stomme schouder !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten