woensdag 20 maart 2013

Leverbiopsie


Om 9u komen ze me halen voor de leverbiopsie. Ik zit al in een "sexy" operatie hemdje te wachten. Is wel koud hoor!

Update
Ik lig van half 11 al terug op de kamer. Ze zijn net die zware zandzak van mijn buik komen wegnemen en dat scheelt al een pak ! Ik mocht ook recht gaan zitten dus kan ik jullie deze update bezorgen.

Het gaat goed met me. Ik heb er geen last of pijn van. Ik had er veel erger van verwacht dan het eigenlijk was. Ze hebben wel 2 keer moeten verdoven en prikken omdat ze bij het eerste gezwel niet bij konden. Dat was eigenlijk het pijnlijkste, de verdoving. Want ze waren al bezig voor ik het door had.

Normaal moet ik nog eventjes in mijn bedje blijven voor ik eruit mag. Maar dat lukt wel. De dokters van de biopsie zijn net langs geweest en ik was heel flink volgens hen.

Vanaf volgende week willen ze beginnen met chemo-medicatie. Ze gaan dan nog wel enkele weken moeten afwachten en testen of hij aanslaat voor ik naar huis mag. Dan spreek ik wel van 2 - 3 - 4 weken. Maar liever zo dan thuis of op de baan ineens weg te vallen.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten