zaterdag 23 maart 2013

Nieuwe katheter - nummer 2


G'morge iedereen,

Uiteraard hebben we niet zo super geslapen met die nieuwe katheter in m'n hals. Ik was verplicht zo plat mogelijk en op mijn rug te slapen. Ik krol me dan liever lekker hoog op maar dat kon niet.

Momenteel gaat het al wat beter. De pijn is weg en voel enkel nog een vervelende druk. Die gaat ook nog verdwijnen stilletjes verdwijnen. Mijn andere wond heeft de hele nacht liggen prikken van de ontsmetting en voel ik nu ook niet meer. Straks komen ze alles nog eens verzorgen en zal het terug wat lastig worden. Ik heb liever dat ze eraf blijven.

Voor de rest nog wat relaxen van het weekend want maandag beginnen de onderzoeken hier weer.


Hierbij enkele foto's van de katheters


 Hier hebben ze de de andere er net uitgehaald. Dat zit er dus meer als 10cm in. Daar schrok ik wel van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten