dinsdag 30 april 2013

PAC - onderhuidse katheter

Sorry voor de zeer late update maar gisteren en deze morgen zat het er niet bepaald in om te laptoppen. Dus hierbij...

Gisteren hebben ze dus onder narcose die onderhuidse katheter geplaatst. Ik was al heel blij dat ik sliep maar heb toch nog afgezien. Zoals eerder gezegd zat er nu een katheter in mijn voet. Via daar hebben ze dus een dosis suiker toegediend en dat deed verschrikkelijk veel pijn. Momenteel heb ik in heel mijn scheen er last van. Daarna kwam ook de verdoving en dat brand verschrikkelijk. Algoed was ik daarna weg. Toen lagen we ineens in de ruimte om wakker te worden. Ze kwamen al meteen een foto maken om te kijken of het goed zat en toen moest ik ook overgeven. Was me voor een keertje niet zo goed bevallen. Daarnaast heb ik ook mijn mond kapot gebeten. Tja eenmaal een bijterke. Maar het ambetantse was dat ik niet wist waar ons ma zat. Ik heb een paar keer gezegd om haar iets te laten weten maar ja druk druk druk...

Eindelijk op de kamer gekomen was ik echt doodop en heb ik praktisch de hele tijd geslapen. Deze nacht slapen was ook een speciaal opgave. Want het minste dat je je wou verleggen werd je wakker van de pijn. En was het schuifel schuifel schuifel tot je goed lag. Deze morgen was het echt afzien en heb ik een pijnstilling gevraagd waarop de verpleging luid zuchtte. Toen kreeg ik het al. En daarna zei ik dat mijn voet en scheen ook veel pijn deed en was het antwoord *zucht* jij hebt dat wel gemakkelijk hé. Ik ben er verder niet op in gegaan want had daar echt geen zin in.

Een uurtje later in de badkamer werd ik plots heel misselijk en haastte ik me naar mijn bedje om even te gaan liggen. Ik bel en vraag iets tegen de misselijkheid en een 20 min later is ze daar eindelijk. Ik was ondertussen al verschrikkelijk suf ook. Ze prikte en mijn suiker was nog maar 27. Ik kon er totaal niet aan uit en zij zegt plots "ja ik heb je afgekoppeld een uur geleden". Kon ze dat toen niet zeggen dat IK dat ook wist? Dus ja zware hypo er nog eens bij. Ondertussen ben ik al terug een beetje beter maar toch weer vele fouten hoor. Straks zal ik een paar foto's online plaatsen maar de gsm is aan de lege kant en ik aan de iets minder mobiele kant.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten