donderdag 11 april 2013

Happy Bday broertje!


Wat een grijze natte morgen vandaag. Maar niet hier! Want deze nacht heeft mijn pomp de hele tijd op 40 ml/u kunnen blijven staan en dat is de eerste keer. Mijn suiker was om 24u 126 terwijl mijn baxter volledig leeg was (verkeerd ingesteld door de verpleegster). Om 6u was hij 103 en deze morgen om 8u was hij 109. Misschien zit ik er een paar puntjes naast maar ik slaap wel ze snachts.

Niko nen big big BIG Happy Bday ! De zus doet haar best om snel terug thuis te zijn maar we moeten het ook tijd geven Amuseer u vandaag maar ! x x x


Update
*gniffel* Nieuwe kuisvrouw en tetter tetter tetter... En ge ziet er helemaal niet ziek uit en waarom moet je hier zo lang blijven... En heel het verhaal later... STILTE...

Update
Ik ben zonet op 50 ml/u gezet en zo blijf ik vanaf nu staan. Ze gaan me elke dag om 10u op 30 ml/u zetten en dan komen ze om 11u eens prikken en dan opnieuw naar 50 ml/u.

Ze komen ook nog maar 4 keer op een dag prikken ipv 12 keer. Nu komen ze prikken om 8u, 11u, 19u en 24u. Zo hebben we een vast tijdstip wanneer ik verander. Geen extra inspanningen die invloed kunnen hebben op mijn suiker. Zo kunnen ze sneller de verschillen zien en ingrijpen. De dokter heeft het samen met de prof besproken en met nog een persoon die op wereld niveau heel veel van suikers af weet.


Hier zie je mijn beste vriend zonder kleertjes :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten