vrijdag 19 april 2013

Druk, druk, druk !

Amaai, deze morgen volle gas hier. Om half 8 kloppen ze op de deur en komen ze mijn suiker prikken. Zij is weg en huppa de volgende. Die kwam weer bloed prikken. Hij is weg en weer de volgende. Kwam de waardes oppakken.

EEEEENNNNN... Mijn suiker is 167 !!!

Deze nacht was het ook weer goed ze. Om 6u gaat die stomme pomp in alarm en dan bel ik meteen de verpleging want ik wil terug gaan slapen. Na 5 min komt er eindelijk iemand en die zegt doodleuk (op een toon) : "Jaaaaaaaa ! Waarom heb je gebeld?". Ik wou nog zeggen "voor de show" maar mijn pomp piepte juist.


Update
Gewoon nog maar aan het idee denken dat ze hier zo meteen weer staan met een hele menu is *bweuk*. Heb momenteel ook niet veel nodig om te kokhalzen. Misschien begin ik wel een beetje last te krijgen van mijn medicatie-ontbijt elke ochtend. Zo meteen eens tegen de dokter vertellen.

Update
En nog meer nieuws. Juist is de dokter nog eens langs geweest. Het pilletje (Diamox) dat ik smorgens moet bij pakken moet ik zo meteen nog eens inpakken. En ze gaan me deze nacht ook op 30 ml/u laten staan. Ze komen dan wel om de 2u prikken maar dat is de eerste keer dat we dit kunnen proberen. En als we niet proberen dan weten we het niet. 

Update
En we zijn echt wel goed bezig! Ik heb een suiker van 151 op 30 ml/u! Waar gaan we dat schrijven? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten