woensdag 10 april 2013

Nieuwe verpleegster, weer dat hele verhaal


Wat een "fijne" goedemorgen weeral,

Het was WEER een nieuwe verpleegster. Mijn suiker was 126 en dan moet de pomp op 40 ml/u gezet worden. Ze doet het niet dus ik ga haar zoeken en ze zegt "neen de pomp mag blijven staan". Ik wijs nog naar mijn schema op de pomp en zeg hier staat 40 ml/u. Zij kijkt in haar computer en ze zegt "Oké dan zet ik hem op 30 ml/u" en ik zeg nog duidelijk "Dat gaat niet goed komen" en haar reactie daarop "je voelt die hypo's toch aankomen, dus geen probleem". En de dees lacht en zegt "ik voel die hypo's helemaal niet aankomen". En dan ben ik toch maar op 40 ml/u gezet. Wat vermoeiend weer. En dan schrikken ze dat je hartslag iets te hoog is. Straks toch eens met de dokter over de verpleging praten hoor.


Update
Daar straks hebben ze me een keertje op 30 ml/u gezet. Dat is al heeeeeeel lang geleden dat dat nog eens gebeurd is. Op een uurtje tijd was ik van 105 gezakt naar 82. IK vind dit "goed". Want als ze dit vroeger deden zakte ik ongelooflijk snel en eindigde het meestal in een hypo.

Update
We kunnen gaan slapen met een suiker van 167 en de pomp die terug op 40 ml/u staat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten