maandag 29 april 2013

Vervelende baxters

Het was toch een mindere ochtend en niet mijn schuld. Het is maandag en dat wilt zeggen bloed-prik-dag. Normaal moeten ze het bij mij via mijn katheter doen. Probleem was dat ze zo maar 1,5 tubeke van de 5 hebben kunnen vullen. Dan zullen we maar moeten prikken. In mijn arm = NIETS. In mijn hand = NIETS. Nogmaals in mijn arm = NIETS... Dus terug naar de katheter maar een ander buiske en EUREKA ! We hadden bloed Pffffff en die prikken deden serieus veel pijn tegenover de vorige keren. Ze gebruikten de dikste naald voor de fijnste aders. Lekker logisch dus.

Verder... Mijn suiker was deze morgen 105 en we hebben f*ck you tegen de misselijkheid gezegd en een boke kunnen eten. Momenteel weet ik nog niets meer over de nieuwe katheter die er wel moet komen. Dus eventjes de dokter afwachten. 


Update
Nieuws - Vers van de pers.

We hebben een nieuwe baxter en dekke toch weer afgezien zenne. In mijn arm hebben ze 4 keer moeten STEKEN want prikken noem ik dat niet. En wat een pijn was me dat seg. Het grootste probleem was dat ze het er maar een halve cm in kregen ipv 5 cm. Dus opnieuw en opnieuw en opnieuw prikken. Dan de echo er ook nog eens bij maar het ging absoluut niet. Dan zijn ze in mijn voet gaan kijken en daar hadden ze meer geluk. Ze hebben 2 keer moeten verdoven en prikken en dan was het eindelijk BINGO en klaar. Maar afzien... mensen toch.

Verder gaan we sevens slaapjes doen om een nieuwe diepe te plaatsen. Ja hoor. We mogen in slaap gedaan worden. De enigste verrassing is is dat het straks gaat gebeuren ipv morgen. Maar dat is echt het minste van mijn zorgen. Nu ben ik veel geruster en gaan we gewoon ondergaan. Dus nu eventjes niet eten en drinken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten