maandag 22 april 2013

Geblokkeerde katheter

We zijn deze nacht niet op 10 ml/u kunnen blijven staan WANT mijn katheter zat verstropt en was geblokkeerd. Ze wagen het dan ook liever niet en hebben hem opnieuw op 20 ml/u gezet. Deze morgen was mijn suiker dan ook iets hoger (141). Dus ik weet dat op 10 ml/u zeker moet lukken. Bloed trekken via mijn katheter ging ook net heel moeilijk. Dus ik vermoed dat hij op zijn laatste dagen aan het lopen is.

Update
En we doen het nog steeds goed op 0 ml/u!!! Momenteel staat mijn suiker op 166. Hij is momenteel aan het dalen naar een normaler niveau. Maar de dokter vind het zeeeeeer goed. Want als ik het niet zou aankunnen zou ik op een uurtje tijd zeker tot onder de 50 gezakt zijn. Dus goed bezig 

Update
We hebben de eerste test doorstaan! Mijn suiker was gezakt naar 83. En dan was het eigenlijk proberen of ik deze zelf terug omhoog zou krijgen. Zodat moest ik thuis laag staan dat ik op mijn eigen pootjes kan staan. Van de verpleger moest ik een half flesje cola leegdrinken en een half uurtje later weer prikken en zien... En een half uurtje later was mijn suiker gestegen naar 124. Dus we zijn nog steeds goed bezig en nog steeds baxterloos. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten