dinsdag 9 april 2013

Exact een maand


Vandaag liggen we EXACT een maand in het ziekenhuis. F*ck seg, efkes ziek worden en ineens goed ziek zenne. Deze nacht heb ik terug lager kunnen staan dan 50 ml/u. Deze morgen was mijn suiker 101 en mogen we op 45 ml/u blijven staan.

Ik heb toch heel slecht geslapen deze nacht. Veel te laat kunnen gaan slapen. Gisteren om 13u45 begon mijn arm plots blauw te kleuren en heel wolkig te worden. Ik heb dan ook meteen de verpleging gebeld en ze gingen een dokter sturen. Gisteren om 18u & 20u zeg ik dit nogmaals en geen dokters meer. De verpleging ging een collega halen. Om 22u kwam deze collega kijken en weet je wat ze te zeggen had? "Ja mevrouw, als je arm blauw aan het worden is moet je wel meteen bellen hé." Ik heb die zo aangestaard van "gij meent da?!". DUS straks komt er een dokter kijken. Maar ja ondertussen is die al wel niet meer blauw. 


Update
De Psychiater is net geweest. Is wel een hele toffe om mee te babbelen. Het staat nu dus zwart op wit dat ik heel positief ben ! Dus nu wil ik niemand meer horen klagen hé 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten