vrijdag 5 april 2013

"Versuikerde Kankerpatiënt"


Zo te zien maar een triestige grijze morgen vandaag.

Heel de nacht heeft mijn suiker goed gestaan. Enkel deze morgen om 5u hebben ze mijn baxter terug op 50 ml/u moeten zetten en deze morgen stond mijn suiker al terug op 124. Dus terug goed.

Gisterenavond begon mijn pleister weer vervelend te doen. Om 22u begon die kei hard te jeuken en heb ik de verpleging geroepen. Het begon terug rood te zien en het prikte bij het ontsmetten. Misschien is het het vorige wondje maar dat konden we niet zien. Dus ze heeft er een beschermende spray overgedaan (soort 2de huid) en een tijdelijke pleister. Zo meteen komen ze deze vervangen. Ben benieuwd !

Deze morgen bij het ontbijt een 4de pilletje bijgekregen. Het is maar een half maar toch. Deze was om mijn hart ritme een beetje te kalmeren. Straks als ik de dokter zie eens navraag doen.

Voor de rest is er niet veel meer gebeurd. 


Update
Oké, we zijn tot een besluit gekomen. Omdat we maar geen ECHTE diagnose krijgen ga ik mezelf een diagnose geven. Vanaf nu ben ik een "Versuikerde Kankerpatiënt"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten