donderdag 4 april 2013

Hartfilmpje & nieuwe pleisters


Deze nacht was voor MIJ een goede nacht ! Mijn suiker is de hele nacht tussen de 100 en 110 gebleven en dat terwijl mijn baxter (voor de eerste keer) lager stond. Hij stond op 40 ml/u ipv 50 ml/u. Awel en dat vind IK goed nieuws. Toen ik wakker was stond hij nog op 109.

Met mijn schouder is het bijna volledig in orde. De "pijn" zit nu vooral in mijn hals waar de vorige katheter zat. Maar we gaan nog niet teveel strekken en rekken dus dat gaat wel.

Gisteren zijn we ook een filmpje gaan maken. Het was maar van mijn hart ze. Omdat mijn hartslag een beetje hoger was wilden ze het even uitsluiten dat er niets aan de hand was. Maar waarom was die zo hoog? Omdat ik elke morgen vol pijn uit mijn bed moest komen en dan kan die uiteraard een beetje de hoogte in gaan.
 


Update 
Jeej ! Ik kan tegen die andere pleisters ! Tijdens de verzorging geen geprik, geen irritaties en geen handen die zich tot een vuist vormde.

Update
De dokter was net eventjes hier. Ze denkt ook dat de pilletjes beginnen te werken. En weeral sneller dan ze dachten. In your face gezwellen.

Update

Zo meteen les 1 : Hoe zetten we zelf een spuitje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten