dinsdag 16 april 2013

Aankondiging nieuwe medicatie


Na de paniek van gisterenavond zitten we terug goed. Momenteel zit ik op een suiker van 125. Deze morgen komt de dokter niet langs omdat ze consultaties heeft. Dus hopelijk weten we in de namiddag iets meer.

Deze morgen kwam die van het ontbijt naar mij om te vragen of het klopt dat ik alleen thee gekozen had. Hmm neen... Ik heb nu amper honger maar 1 boke zou er toch in gaan. Want anders moeten we zo meteen weer gaan snoepen en dan stijgt die suiker weer. 


Update
Morgen beginnen we met de nieuwe medicatie. Het zouden 2 pilletjes zijn. Eentje gaat de werking van mijn gezwellen tegengaan en kan gepaard gaan met vochtophoping. Het 2de pilletje zou zijn op die vochtophoping tegen te gaan. Normaal zouden we binnen 2 - 3 dagen resultaten moeten zien.

De pilletjes bestrijden de cellen/gezwellen die insuline aanmaken. Dus ook de standaard cellen in de pancreas die iedere persoon heeft. Dus de kans bestaat dat ik suikerziekte kan krijgen. Dus we moeten misschien insuline spuitjes zetten. MAAR daar zijn we nog niet. Ik schrik er al wel van dat er binnen een paar dagen al resultaat kan zijn. Met die chemo pilletjes was het toch enkele weeeeeken wachten.

Oké ze zien wel verbetering maar het gaat te traag en daarnaast verbruik ik nu ook geen suiker. En thuis wil ik uiteraard niet als een plant leven. De pilletjes zouden morgen in de loop van de dag binnen komen. Dus duimpjes! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten