donderdag 18 april 2013

Het begin van de korte lont

En het is GEEN goede morgen. De dees is redelijk boos en slecht gezind. BEWARE!

Deze nacht om 5u besloten ze hiernaast even om te gaan liggen verbouwen en extra veel lawaai te maken. Nu zie ik ook dat er problemen waren met een bed. Maar moet je dan heel de gang wakker maken? Ik was al zo slecht in slaap gevallen door mijn broebel buik. Dan iets na 5u begint die stomme pomp weer van haren tak te maken ! Huppa nieuwe zak eraan en "slaapwel mevrouw".

Deze morgen komen ze hier binnen met steeds een "goedemorgen en hoe is het vandaag". En de dees "grmbl, ben boos"... Daarna komt de hoofdverpleegster binnen om mijn medicijnen te geven. Ze wilt ook die nieuwe baxter inscannen zodat het in het systeem staat en ineens ziet ze dat het een baxter is van 10% ipv 50%. Zij meteen een andere baxter gaan halen en ook mijn suiker gemeten. Met als resultaat dat ik nog maar op 60 stond. Als het nu een uurtje gescheeld had. Baxter bvb om 4u eraan gehongen lag ik deze morgen coma. Goed bezig nachtshift !


Update
De dokter komt zo meteen kijken als ze mijn plakker veranderen van mijn katheter. Benieuwd of hij nog mag blijven zitten. Want vrijdag is het week 3 dat hij erin zit en normaal mag hij maximum 4 weken blijven zitten. Wat denk je? Op naar nummer 4.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten