woensdag 3 april 2013

Toch weer een minpuntje?


De pijn is al veel minder. Die in mijn schouder is zo goed als weg en die in mijn hals voel ik vooral als ik beweeg. Ik moet toch nog even pijnstilling nemen omdat ik anders de spieren niet gebruik.

Deze nacht en deze morgen om 8u waren mijn suikerwaarden steeds boven de 120 en soms zelfs boven de 130. Dat heb ik nog nooit gehad in de nacht. Meestal zit ik in de ochtend al onder de 100 En zakt hij de hele nacht door. Zelfs mijn baxter stond niet bepaald hoger maar hetzelfde (50ml/uur). Dus wie weet is het een goed teken. Zelfs mijn temperatuur was voor een keer goed (36,8).

Dus vandaag weer een dagje relaxen en mijn linkerhand omhoog houden. Nu heb ik extra veel kussens hiervoor.


En toch is er ook weer een minpuntje ontdekt. Wat dachten jullie nu. Dat ik ermee zou stoppen en nu braaf zou zijn. De plakker aan mijn nieuwe katheter begon gisteren namiddag ook weer vervelend te doen. Rond de plakker zagen we rode plekken en hij begon terug op te "rimpelen". Toen ze deze eraf deden en ontsmetten deed dit verschrikkelijk veel pijn. Dus het was weer rauw vlees aan het worden. Momenteel zit er een allergisch ding op en heb er nog geen last van gehad. Morgen gaan ze hem vervangen en hopelijk is alles terug in orde of het gaat eruit zien zoals in mijn hals.

Maar het goede nieuwe nieuws weegt ondertussen zwaarder door dan het slechte hoor!


Mijn ontbijtje : chemo, dafalgan en ontstekingsremmer
 

We komen uit de badkamer en wat staat er WEER klaar?
 

En ook een nieuwe pleister tegen mijn allergie



En voor de verandering een flesje glucose, de zakjes waren op :-)


Verder ook een nieuw schema gekregen






Geen opmerkingen:

Een reactie posten