dinsdag 23 april 2013

De eerste nacht zonder baxter

Het is een goede en slechte morgen. Het allerbeste nieuws is het feit dat ik de nacht zonder baxter heb kunnen doorbrengen met succes ! Mijn suiker was zelfs de hele tijd boven de 100 en ben met 110 wakker geworden.

Minder goed was de nacht. Dat was echt een hel. Door de verpleging ben ik pas om 23u kunnen gaan slapen en een uurtje later stonden ze er al voor de eerste nachtprik. 2u later hongen we boven het toilet en ja hoor. Zo ziek als een hond en moeten overgeven. Dan om 4u kregen we barstende hoofdpijn en heb ik iets moeten vragen ervoor. En om 6u begon er hier ergens een vrouw kei hard te wenen en ja dan ben je ook wakker. Dus we hebben niet veel geslapen en zeker niet goed. Maar de suiker maakt "alles" wel terug goed.


Update
Nog even een mini update. Deze morgen was ik volledig verlost van mijn suiker baxter. MAAR omdat ik zo misselijk ben kan ik niet eten waardoor ik zelf mijn suiker niet op peil kan houden. Daardoor hangt er nu terug een baxter aan van 5% (ipv 50%).

De dokter is zonet ook even langsgeweest. Ze gaan het pilleke (Proglicem) even stopzetten omdat het geweten is er heel misselijk van te worden. Het kan 2 kanten opgaan. Ofwel gaat het goed ofwel krijgen we een mini terugval. De katheter blijft dus nog eventjes zitten en het is even afwachten wat de suiker gaat doen.

Maar al bij al zijn we al heel goed bezig ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten