zondag 28 april 2013

Een slechte periode achter de rug - Herval

Misschien is het toch eens tijd geworden om nog eens een update online te plaatsen. Donderdag was mijn dagje niet. Er is toen een abces bij me weggebrand waar ik ongelooflijk van heb afgezien. WAAR het abces staat/stond maakt niet veel uit het deed gewoon ongelooflijk veel pijn. Mijn dokter was mee gegaan en was tijdens de ingreep heel de tijd bij me. Ze had het er zo moeilijk mee me zo te zien afzien. Ze was er zelf helemaal door aangedaan. Ik ben uiteraard ook geen kleinzerige maar de verdoving wou niet helpen. Ze hadden al 2 dosissen ingespoten maar omdat ik zo scherp stond hielp het niet. Ik kreeg mijn klop pas op de kamer.

Vrijdag waren de medicijnen (Proglicem) volledig uit mijn systeem en heb ik een terugval gekregen. Zo hang ik ondertussen opnieuw aan mijn 50% glucose baxter. Ook de pomp staat er opnieuw tussen. Ze staat wel lager dan eerst maar toch. Die ochtend heb ik 2 hypo's gekregen en mocht ik absoluut niet alleen uit mijn bed. Verpleging heeft me non-stop moeten helpen. De dokter wou me toen ook niet aandoen om de katheter opnieuw te plaatsen want ze zag dat ik er even doorheen zat.

Dit weekend moest ik vooral bijslapen en terug op krachten komen. Zodat ik de week opnieuw vol goede moed kon beginnen. Maar dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan. Ondertussen is de misselijkheid van het pilletje (Proglicem) opnieuw aan het terugkomen. En hebben we nog altijd pijn van het abces. Het gaat elke dag wel iets beter maar te traag naar mijn zin.

Maandag gaan ze ook de katheter opnieuw plaatsen. Het zal hoogstwaarschijnlijk een onderhuidse worden. Deze kan een paar jaar blijven zitten. Dus dan zijn we daar ook weer vanaf.

Verder mag de grapjes die achter al deze fijne gebeurtenissen zit ermee gaan stoppen of der gaat hier een serieuze bom ontploffen zenne ! En die bom gaan ze tot ver voelen. U bent gewaarschuwd bij deze !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten