vrijdag 12 april 2013

Suiker met kuren


Eigenlijk kan ik niet veel meer zeggen dan de vorige dagen. Nu is het gewoon wachten en wachten en wachten. Deze morgen was mijn suiker 119 en dat voor het eten. Binnen een uurtje komen ze mijn baxter aanpassen naar 30 ml/u en dan ga ik eens benieuwd zijn!

Momenteel hangt mijne neus het alleen een beetje uit. Sinds ze dat gedoe langst mijn maag gedaan hebben (toen hadden ze iets geraakt en bloede mijn neus) blijft dat korstje maar zitten. En met die bloedverdunners blijft dat maar bloeien met momenten. Maar als het dat maar is. 


Update
Nu snap ik het toch niet meer hoor. Om 10u hebben ze me van 50 ml/u naar 30 ml/u gezet. Deze morgen om 8u was mijn suiker 119 (op 50 ml/u). Daar straks om 11u dacht ik "ik zit tussen de 80 en 90". Ze prikken en mijn suiker was 114 ! Oké dan laten we hem nog even op 30 ml/u staan. Om 12u vraag ik om nog eens te prikken want nu moet ik toch echt lager staan. Ze prikken en hij was 108 !!! Toch eventjes schrikken want dit had ik niet verwacht. En zo staan we nog altijd op 30 ml/u 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten