maandag 15 april 2013

Bespreking dokters


Deze morgen stond mijn suiker op 132. En ben ik ook 6 of 7 tubes bloed kwijt. En wederom was het moeilijk om alle tubes te vullen.

Update
Op een uurtje tijd van 146 naar 136 gegaan De voorbije dagen zakte ik in het eerste uur met een 40-tal punten en nu maar 10

Update
De dokter is net langs geweest. Ze zien al verbetering in mijn suikerwaardes maar het zijn nog geen uitschieters. Daar wilt ze mee zeggen dat mijn suikers momenteel op een normaal niveau staan. Hetgeen ik nu heb heeft zij ook na een maaltijd. Dus ze kunnen de pomp nog niet lager zetten.

Daarnaast gaan ze ook bespreken of het niet beter is om die andere pilletjes of een spuitje op te starten zodat het iets sneller gaat. Van de pilletjes kan ik suikerziekte krijgen maar bij andere personen is dit gebeurd omdat hun waarden standaard al hoger lagen. Bij mijn geval kunnen ze het niet met zekerheid zeggen. MAAR dan zou er sneller verbetering te zien zijn.

Ze gaan ook een nieuwe scan maken om eens te vergelijken. Meestal doen ze dit 6 - 8 weken na de start van de medicatie. En ik begin nu de woensdag pas aan week 4 (geloof ik). Ze willen zeker niet te vroeg gaan kijken omdat ik dan misschien teleurgesteld ga zijn dat er weinig verschil te zien is.

Mij maakt het in ieder geval niet veel uit Ik wil gewoon snel naar huis


Update
*zucht* nu dit weer. Ze komen net mijn suiker prikken en tot ieders verbazing staat deze op 215 en dat is dan weer te hoog. Normaal moet ik van de dokter op 50 ml/u blijven staan maar zij verwachte ook niet dat ik boven de 200 zou uitkomen. Na overleg met de dokter van wacht sta ik op 40 ml/u en komen ze om 22u nog eens prikken. Dan zal ik maar van mijn snoepjes afblijven zeker


Het resultaat van je beter voelen en beweeglijker zijn = een hele nacht wroeten en een plakker die praktisch los hangt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten