maandag 8 april 2013

Uitleg suiker


Deze morgen was mijn suiker 102. Nog steeds goed en zeker VOOR het ontbijt. Momenteel staat de pomp opnieuw op 40 ml/u. In de nacht moeten ze hem toch steeds een beetje aanpassen omdat ze het niet willen wagen. Ergens snap ik het wel maar ik ben benieuwd of het toch niet goed komt als ze deze op 40 laten staan.

Deze morgen was het weer bloed-prik-tijd. En zoveel tubekes ! Ik denk een stuk of 6. Algoed mag het bloed prikken nu via de katheter. Ben benieuwd of de dokter straks nog nieuws heeft.

Nu had ik der straks mijn pomp in de gaten en er staat op : volume : 25215 ml. Volgens mij is dat hetgeen ik al heb binnengekregen. En dan enkel van hier in Leuven.


Update
Net een hele uitleg gekregen van de dokter hoe MIJN suiker precies werkt. Best wel vreemd allemaal. Er vielen woorden zoals "eilandjes van Langerhans". Ze ging het voor mij eens duidelijk op papier zetten en dan snap ik het helemaal. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten