woensdag 1 mei 2013

Stap 3 : spuitjes

En omdat we nog altijd op de verpleging wachten zetten we onze update maar al online. Gisteren zijn de proffen langs geweest. Ze hebben besloten om niet meer te wachten en over te stappen op stap 3. Nu krijg ik elke dag 3 spuitjes. Wat ik ervan begrepen heb is dat het iets met hormonen is. Gisterenavond heb ik het eerste al gekregen. Ook nog eens goed overgegeven ook. Pfff...

Deze nacht om 24u was mijn suiker 254 en hebben ze de pomp moeten aanpassen van 30 ml/u naar 20 ml/u. Om 6u was mijn suiker nog steeds hoog en was hij 188. En nu weet ik het nog steeds niet. MAAR ik hoor WEER een karretje voor mijn deur stoppen. Zou het dan toch? *zucht*


Update
De suiker blijft momenteel in de 200 zweven! De pomp staat ondertussen op 5 ml/u (VIJF !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten