maandag 6 mei 2013

Mijn persoonlijke suiker-prik-machientje

GOEDEMORGE iedereen,

Het is maandag en dan komt de dokter langs ! Kan echt niet wachten tot ze langskomt maar dat is lekker onverwacht. Mijn suiker was deze morgen VOOR het ontbijt 101 ! En voor de eerste keer ging het bloed trekken ook vanzelf. 


Update
De dokter is al langs geweest en IK ben er niets wijzer uit geworden. "En wanneer mag ik naar huis?" was de vraag. En het antwoord : "Dat moet ik met de prof bespreken". Klaar en niets meer. Gewoon onderzoeken en terug weg.

Verder is er eigenlijk niets gezegd en dat vond ik wel raar. Niets van "wat een super weekend" of "goed verlopen hé"! Gewoon niets. Ale ja "Heb je nog hypo's gehad?" Wat is dat nu voor een vraag!!!

Het was weer een andere dokter dan vorige keer. Die zenuwtik van int weekend ne keer. Toen kreeg ik het er al van. Ben eens benieuwd of ik nog iemand ga zien vandaag.


Update
Net mijn eigen suiker-prik-ding gekregen Al 1 ding in orde voor thuis.















 
Update
En nu iets meer uitleg : We mogen hoogstwaarschijnlijk eind deze week - begin volgende week het ziekenhuis verlaten. En zo weten we het ook weeral dat je gewoon 1 dagje vervelend moet doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten