dinsdag 7 mei 2013

Mijn allereerste maandspuit

Vanaf vandaag zie ik alles extra ruim. De badkamer lijkt plots veel groter dan gisteren. De ruimte naast mijn bed is helemaal niet krap. Owja die baxter is weg!!! We kunnen nu links het ben in en rechts er terug uit !

Straks krijg ik hoogstwaarschijnlijk een dikke spuit in mijnen bil. Dat zou de spuit zijn die voor een maand werkt. Het gaat "kort en krachtig" zijn heb ik gehoord. Zo lang ik nog maar kan gaan zitten is het voor mij allemaal goed.

Nu wachten op de dokter en zagen zagen zagen om deze week naar huis te mogen! 

Update
Mijn spuit voor een maand zit erin. Wat een joekel was me dat ! En eigenlijk ook op een plaats waar ik het niet verwachte. Men zei in je bil, was eerder mijn heup.  
Links een normaal spuitje (bloedverdunner) en rechts mijn maandelijkse Sandostatine spuit.  



















Update
Vandaag zijn we op wandel geweest We hebben toch de helft van de vijver rondgewandeld en der juist op de gang hier ook een beetje. Mijn suiker was net 164 dus we hebben dat goed gedaan

Kleine storm hier precies in Leuven. Ineens den helft van mijn kaartjes omver !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten