vrijdag 7 maart 2014

Bezoek huisarts

*zucht* Zwaar gevloek en gezucht hier momenteel. We zijn net terug van de huisarts. Ik moest even langsgaan ivm mijn tenen en om misschien terug antibiotica mee te krijgen. Het is dus iets anders uitgedraaid.

Maandag moet ik sowieso naar Leuven voor mijn eerste gesprek over de PRRT behandeling. Mevrouw kan dus ook langsgaan bij heelkunde om een afspraak te maken. Ze gaan mijn nagels links en rechts "inkorten" en een deel wild vlees weghalen :-( Ik kreeg meteen de bibbers. Zie dat helemaal niet zitten maar zal wel moeten.

Ik wil mijn PRRT behandeling voor niets verplaatsen of uitstellen. Het moet echt op voorhand opgelost worden omdat mijn weerstand dan nog minder gaat worden. En het dus ook moeilijker zal genezen.

Dus ik heb weer duimpjes nodig! De eerste duimen zijn voor de afspraak en daarna voor de ingreep zelf :-) Hopelijk kunnen ze me snel helpen want 1 april zal er snel zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten