dinsdag 18 maart 2014

18-03-2014

Ik vreesde er een beetje voor deze nacht. We zijn gaan slapen met een suiker van 131 en normaal is deze veel hoger, zeker na nog een avondsnack. MAAR! Om 5u was deze gezakt naar 117 en om 8u naar 108. Dus ik moet me echt minder zorgen gaan maken. Wel nog opletten maar niet meteen doem-denken.

Maar dit zijn toch allemaal bewijzen dat ik stabiel ben op vele lagere/minder straffe medicijnen. Want momenteel neem ik al een week Afinitor 5mg ipv 10mg + dan nog die spuitjes ipv die maandspuit. Zolang ik maar stabiel blijf en ze die stoute tumors onder controle krijgen hoor je mij niet klagen 


Update
We zijn nu exact een weekje verder en ik moet zeggen er begint een beetje normaal vlees te voorschijn te komen. Sinds gisteren doe ik er geen zalf meer aan maar hou ze een beetje "droog". Ik ontsmet ze nog altijd wel maar die zalf zorgde ervoor dat ze week bleven. En is ook niet ideaal voor de genezing.

En ik begin eerlijk gezegd meer last te krijgen waar dat kootje van je teen zit (onder de nagel). Ik gebruik ook geen kleefverband meer maar gewoon vingerverband. Want ik denk dat ik op dat kleefverband weer begon te reageren. Ze beginnen ook te jeuken en dat wilt meestal zeggen dat ze aan het genezen zijn.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten