zaterdag 15 maart 2014

15-03-2014

Maar dat moet nu echt lukken. Straks moet ik ergens zijn en nu kan biebie op haar sleffers door de regen. Maar ja, gelukkig is het nog geen sneeuw. Zou nogal een zicht zijn.

We waren deze nacht om 1u wakker en hebben dan maar ineens de suiker geprikt. Hij was toen 171. Dan hebben we onze wekker om 5u maar afgezet en om 8u nog eens geprikt (129). Als het nog een paar dagen zo blijft gaat de 5-uur prik toch wegvallen. Eindelijk terug doorslapen. En het gekke was, ik had deze nacht + deze morgen razende honger. Dus ik dacht al van oei oei lage suiker?


Update
Na een hele dag op blote voeten/sleffers hebben we echt last van ons buikje :-( Maar mijn tenen zijn weer proper ingepakt, de suiker geprikt (162), het spuitje gezet en de pijnstiller ingenomen. En ik ben doodop! Dus slaapwel iedereen en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten