dinsdag 25 maart 2014

25-03-2014

G'morge iedereen! Wat hebben we tegenwoordig toch een brave suiker! Om 4u30 131 en om 8u 97. Ik had mijn wekker niet gezet maar in de nacht word ik wel eens een keertje wakker.

Ik kan me herinneren dat ik gisteren tegen iemand gezegd heb "Op naar het volgende". Volgens mij zit het volgende eraan te komen. Zoals eerder gezegd ben ik weer verkouden en bij mij geeft dat tegenwoordig het resultaat met elke morgen een keel vol slijmen. Dus elke morgen hoesten, hoesten, hoesten, hoesten, ... En deze morgen begin ik dus lichtjes weer iets te voelen aan mijn ribben. Maw binnenkort heb ik weer een verrekte spier ofzo. Maar ondertussen weten we hoe we dit moeten oplossen. Pijnstillers met ontstekingsremmers en RUST :-)

Update
Tenen zijn weer verzorgd en ik zie duidelijk al verbetering zonder draadjes. Die linkse hebben ze op 2 plekjes "dichtgebrand". Linksboven en rechtsonder, daarom ziet het er daar wat enger uit. En ik zie ook dat de bult onder mijn nagel aan het minderen is. Maar die teen zal wat langer nodig hebben.

MAAR als we dan naar die rechtse kijken! Wat een verschil al, die is echt de goede kant aan het opgaan. In mijn ogen is die al zo goed als genezen.

Update
En dit was het leuke bezoek van vandaag :D Hij doet mee met mijn awareness actie ^_^

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten