maandag 17 maart 2014

17-03-2014

Goedemorgen iedereen! Gisteren had ik echt erg veel last van mijn buik. Zo een broebels en zo een pijnlijke krampen. Maar zo te zien is het vandaag al heel wat beter.

Deze nacht werd ik wakker om 4u en we hebben dan maar ineens geprikt (113). Dan konden we onze wekker van 5u afzetten en doorslapen. En deze morgen om 7u30 stond hij op 121. Toch een serieuze stijging en dat zonder iets te eten. En stress heb ik nu ook niet bepaald.

NORMAAL hebben we deze week een hele vrije week Maar straks eerst eens naar de huisarts bellen om te informeren naar de draadjes. Op mijn papier staat binnen 2 weken eruit halen, maar de dokter zei binnen 7 - 10 dagen. Dus eventjes bellen en dan weten we dat ook weeral.

En binnen 2 weken is het al zover Ik kan er eigenlijk niet van over. Die dagen zijn voorbij gevlogen. Want dan is het 1 april en verwachten ze mij in Leuven voor mijn allereerste PRRT behandeling. Spannend! 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten