donderdag 20 maart 2014

20-03-2014

Goedemorgen!

Ennnn wij zijn ziek geworden. Heb een serieuze verkoudheid aan mijn been (snotneus en hoesten). Maar verder was mijn suiker wel weer heel goed deze nacht. Om 2u 174 en om 8u 112. Mijn wekker staat nog wel om 5u maar als ik nu eerder wakker word prik ik gewoon hoor.

Vanavond om half 6 gaan we naar de huisarts. Ben eens benieuwd of de draadjes er al uit mogen. En anders gebeurd dit maandag op mijn consultatie in AZ Monica.


Update
Net terug thuis van het bezoek bij de huisarts. Jammer genoeg zitten de draadjes er nog steeds in. Maar daar heeft hij zijn redenen voor. Dus maandag bij Dr. Pauli in AZ Monica gaan ze eruit :-)

Maar wat voor mij het belangrijkste was! Mijn tenen zien er normaal uit. Dus te vergelijken met normale / niet-zieke mensen. En daar was ik heel blij mee. Eindelijk bevestiging dat ze mooi aan het genezen zijn! Wel gaf hij mij het advies om er even terug isobethadine-gaasjes over te doen ipv droge kompressen.

Dus jullie duimen hebben geholpen. Nog eventjes volhouden als het lukt  :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten