woensdag 5 maart 2014

05-03-2014

We hebben redelijk kunnen slapen. Mijn schouder zit echt verschrikkelijk vast. Maar uit ervaring weet ik dat het nog enkele dagen erg gaat zijn en dat het dan stilletjes begint te beteren.

Mijn suiker was om 5u 136 en om 8u 122. Hij blijft echt mooi stabiel! En dat zonder nog iets te eten om 22u :-)  Dus we zijn echt wel goed bezig!

Vandaag komt er ook iemand langs ivm een schoolproject : "Als student fotografie moeten we elk jaar een vrij gekozen autonoom project maken waar we zelf het thema kiezen.
Dit jaar heb ik als thema gekozen over het genezen van kanker. Hiermee wil ik graag de boodschap overbrengen dat de ziekte hebben niet het einde moet betekenen en dat er altijd hoop moet blijven zijn."


Update
De "fotoshoot" is achter de rug :-) Is heel goed verlopen en was niet te uitputtend. Maar momenteel heb ik wel heel veel last van mijn spieren (weeral). Zonet kon ik amper rechtop lopen van de pijn in mijn zij. Maar we zijn nu een uurtje verder en het gaat al beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten