maandag 10 maart 2014

10-03-2014

We zijn al terug thuis maar de dag is nog lang niet om. Zo meteen om 14u30 kunnen we naar het AZ Monica. Ik heb net een afspraak gemaakt bij Dr. S. Pauli voor mijn (stomme) tenen. Want het moet inderdaad zo snel mogelijk in orde gebracht worden.

Verder was het in Leuven heel kalm. Ik heb enkel een uitleg gekregen over de behandeling maar geen verdere testen. Momenteel moet ik mijn Sandostatine van 0,1 blijven verder zetten en de Afinitor verlagen naar 5mg. Voor ik dit doe ga ik morgen eerst even met de assistent van Prof. Van Cutsem bellen. Want normaal was er nog niets beslist.


Update
We zijn momenteel happy en niet happy. Niet happy omdat we morgen om 16u30 in het AZ Monica verwacht worden voor de ingreep aan mijn tenen. En happy omdat ze het zo snel al kunnen doen. Pff zit nu al met "stress" hiervoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten