zondag 16 maart 2014

16-03-2014

En nu zijn we "echt" wakker. Om 5u was mijn suiker dus 78 en heb ik voor de veiligheid maar iets gegeten. Ik durf het nog niet om gewoon terug te gaan slapen als hij zo laag staat. Een hypo is snel op te lossen maar het is zo vermoeiend elke keer. Maar zonet om 8u stond hij al weer op 136. Mocht dit in de week gebeuren dan zal ik het volgende keer wel eens wagen. Maar zondag slaapt iedereen gemakkelijker uit :-)

Update 
Ik had hier al gelezen dat enkele van jullie dit ook hebben moeten ondergaan. Nu vroeg ik me af of ze goed/mooi aan het genezen zijn. Want heb echt geen ervaring op dit vlak.

Ik vind die linkse eigenlijk een beetje "vreemd". En die was er het minst erge aan toe. Morgen ga ik ze nog eens baden en dan zullen die laatste korstjes ook wel loskomen. Maar ik DENK dat ze toch goed aan het genezen zijn. Vooral die rechtse, het rode is bijna helemaal weg. Heb gewoon een beetje schrik omdat ik met die Afinitor (chemo) medicatie zit (verlaagde weerstand).







Geen opmerkingen:

Een reactie posten