zondag 9 maart 2014

09-03-2014 - 1 jaar geleden

Ons mama laat me er net aan denken wat een "speciale" dag het vandaag is. Vandaag is het 9 maart. Exact een jaar geleden vonden mijn vriend en mijn ouders mij thuis in mijn bedje in coma.

Ik was vrijdagavond gewoon gaan slapen en zaterdag rond 17u deed ik plots mijn ogen open en stond er een heleboel volk rond mijn bed. Mijn vriend, mijn ouders, maar ook ambulanciers. Ik snapte het helemaal niet en was nog ontzettend suf. Dus braafjes mee naar de ambulance gegaan en toen lagen we plots op de spoed in het Stuivenberg.

Vanaf die dag is de bal aan het rollen gegaan. Enkele dagen later kreeg ik de diagnose NET, Neuro-Endocriene Tumoren. Ze waren eerst zeker dat ik slechts 1 gezwel op de pancreas ging hebben maar het sloeg al snel anders uit : 1 tumor op de pancreas en een 20-tal op de lever.

Het afgelopen jaar was heel bewogen voor me en voor degene die me nauw bij stonden en alles op de eerste plaats meemaakten :-) We zijn begonnen met 2 maanden ziekenhuis maar vanaf de diagnose ben ik beter en sterker geworden. Vandaag voel ik me echt stukken beter dan voor de diagnose. Ik sta ook veel sterker op mijn benen. Ze zullen niet meer zo snel met mijn voeten spelen :-)

Ik wil iedereen nog eens bedanken voor al jullie steun op de gepaste momenten ^_^ En vooral voor de steun die ik nu al krijg voor de nieuwe behandeling die voor de deur staat.

Thnx !!!
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten