zondag 30 maart 2014

30-03-2014

Ik ga het heel stilletjes zeggen maar het gaat precies al iets beter. Mijn suiker was weer wat lager. Om 4u was hij nog 174 en om 8u zat hij weer op 86. Maar ik mis nog een uurtje slaap. Vandaag zullen we ook onze spullen al eens bij elkaar zoeken voor dinsdag. Dan is dat gebeurd en staat alles al klaar om naar Leuven te gaan :-)

Update
Hier zijn de teentjes nog eens. En ze zien er beter en beter uit. De linkse met enige vertraging maar die begint toch ook de goede kant op te gaan. Ik ben al blij dat ze niet meer zo'n pijn doen! Ze voelen soms raar aan. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Kan ze ook nog niet plooien. Komt allemaal wel. Binnenkort kunnen we weer pitsen met die tenen :p En dinsdag kan ik eens in Leuven vragen wat ze ervan denken en ben ik zelf weer gerust :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten