woensdag 12 maart 2014

12-03-2014

Goedemorgen iedereen! Ja hoor het is een goede WANT heb momenteel geen pijn aan mijn tenen *sssst* Ik heb om 8u al wel een pijnstiller ingenomen voor het geval het opkomt. Nu kan ik al iets meer met jullie mee lachen met mijn stomme tenen.

Verder was het gisteren avond heeeeeel pijnlijk om boven te geraken. Tegen de tijd dat ik op mijn bed zat is er toch een traan of 2 gerold. Op de zetel slapen was gewoon geen optie met onze hond. Maar ik heb nog nooit zo stilgelegen in mijn slaap. We hadden een extra donsdeken in bed gepakt en onder mijn voeten gelegd. Volgens mij heeft dat veel geholpen ivm de pijn. Om 3u was ik dan even wakker en heb mijn suiker geprikt. Omdat hij maar 82 was heb ik voor de zekerheid een koek gegeten. Toen had ik eigenlijk al niet meer zo'n pijn. En na een tijdje ben ik terug in slaap gevallen.

Mijn suiker hebben we om 5u nog eens geprikt en toen was hij al mooi gestegen naar 103. En deze morgen om 8u was hij 104. Ik moet hem nu nog even extra in de gaten houden omdat ze mijn Afinitor verlaagt hebben van 10mg naar 5mg. Zo meteen nog even mijn spuitje zetten en dan zo min mogelijk proberen uit de zetel te komen.


Bloed eigenlijk wel hard ze
 
Update
Wat een saaie dag vandaag. Ik weet nu al dat ik dit echt geen 2 weken ga kunnen volhouden. Maar ik ben wel al ontzettend blij dat ik vandaag niet zo'n pijn heb als gisteren. Ik had gisteren echt schrik dat ik een paar weken zo'n pijn moest doorstaan. Dat zou ik eerlijk gezegd niet aankunnen.

Ik kijk wel ontzettend uit naar morgen! Morgen mogen die gigantische verbanden er eindelijk af. Mijn "wijs-tenen" (of hoe noem je die) beginnen pijn te doen omdat ze zo opzij gedrukt worden door het verband. Maar nog even doorbijten  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten