dinsdag 11 februari 2014

Nierfunctie onderzoek

Vandaag moesten we al om 9uur in Leuven zijn. Ze gingen namelijk een nierfunctie onderzoek doen. Ze hebben een kleine dosis radioactief middel ingespoten en dan hebben ze om het uur een bloedafname gedaan. Nu gaan ze dus controleren of mijn nieren nog perfect werken en hoe snel ze het middel verwerkt krijgen. Ze konden het middel en het bloedprikken niet combineren langs de porta cath. Dus ze hebben het via mijn arm ingespoten en dan de bloedafname via de port.

We hebben ook nog een gesprekje gehad met de dokter. Als alles goed gaat krijg ik 25 maart al mijn eerste PRRT behandeling. Maandag krijg ik ook telefoon van haar ivm de uitslag van het onderzoek en het verdere verloop van de behandeling.

Al bij al gaat het toch sneller dan ik zelf gedacht heb. Dus nu nog eventjes duimen en geduld hebben ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten