maandag 17 februari 2014

Apotheek-bezoekje

Het was me toch weer een heel gedoe in de apotheek hoor. Ik ben net mijn spuitjes Sandostatine gaan bestellen. Ik had wel 13 voorschriftjes bij want in één doosje zitten maar 10 ampullen. Daar kom ik dus 3 dagen mee toe. Met deze 130 ampullen kom ik toch een 43 dagen toe.

Maar dan was de vraag van de apotheek "Gaat u deze allemaal in één keer bestellen? Want dit is een redelijk duur product". Ik zeg "Ja natuurlijk, ik heb ze nodig en wil niet elke dag naar hier komen om deze te bestellen." In totaal kwam de rekening op € 2957,37 waar ik gelukkig niet alles van moest betalen en waar ik gelukkig nog een heel deel van ga terug krijgen. Maar eigenlijk is dat best schandalig hoor. Want dit mag je nog gerust maal een paar maanden doen:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten