donderdag 27 februari 2014

Eerste dagje thuis

Goedemorgen iedereen, We hebben een goede maar toch ook een onrustige nacht er op zitten. Omdat we het deze keer zonder verpleegsters moeten doen had ik ergens schrik dat ik mijn wekker niet ging horen en dat mijn suiker drastisch ging dalen. Maar om 2u stonden we op 206 en om 5u op 91. Om 5u heb ik maar even een koek gegeten omdat ik een vervelend honger gevoel had. Deze morgen zijn we opgestaan met een suiker van 112. En dat lijkt al terug op mijn vroegere waarden :-)

Om 9u gaan we ons eerste spuitje van de dag zetten en zo meteen mijn medicatie niet vergeten in te nemen. Ik moest van de professor een soort van dagboekje bijhouden. Maar als ik het zo zie staat alles al netjes genoteerd op mijn pagina :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten